27 december 2011

Beautyblog challenge: #30 Je favoriete nagellak.

Ook op deze heb ik niet echt een duidelijk antwoord.. Ik heb zoveel nagellak dat ik niet kan kiezen. De Rimmel 60 seconds vinyl shine nagellak in 481 is heel fijn omdat hij in één laag perfect dekt en ook echt heel erg snel droog is, hier is alleen het nadeel van dat hij na één dag al weer chipt. 
Ook de meeste lakjes van Safari zijn heel erg fijn, blijven erg lang zitten. Reviews over verschillende safari lakjes kun je hier en hier lezen.
Als derde vind ik de nagellak van Catrice ook erg fijn, er zijn ontzettend mooie kleuren en vaak dekken ze perfect in twee lagen. Ook blijven ze redelijk lang zitten.


Ja, dit is de laatste alweer, ik vond het echt leuk om te doen, al waren ze soms nogal lastig, haha.

0 reacties:

Een reactie posten