13 juli 2011

Review Safari nagellak.

Bij papapa.nl had ik ook drie nagellakjes van Safari besteld! Ik was erg benieuwd of ze goed waren. De lakjes van Safari kosten namelijk maar tussen de €1,10 en €1,50. Ik kan je alvast vertellen; Wauw.


Dit zijn de drie kleuren die ik heb gekocht.




Als eerste nummer 67.



Dekt na drie lagen en heeft een mooie, diepblauwe kleur.

Als tweede nummer 101.


Dekt na twee lagen en is mooi lichtblauw en zomers. Over deze ben ik echt heel erg tevreden, ik vind dit zo'n mooi kleurtje! Hij dekt ook echt helemaal super!

Als laatste nummer 117.


Dekt ook (redelijk) na drie lagen. Niet echt voor de volle 100%, maar naar mijn mening voldoende voor deze kleur.

Alle drie de lakjes lakken super fijn en zijn ook niet streperig. De substantie is ook precies goed, niet te dun en niet te dik. Dit is echt een top merk. De lakjes blijven ook goed zitten! Pas na drie dagen begonnen ze te chippen, normaal is dat bij mij al eerder. Dit merk komt zeker bij mijn favorieten. Hier ga ik er ook nog wel meer van kopen!

Safari is te koop bij papapa.nl een super goedkope en leuke webshop met super toffe producten! Zeker leuk om even te bekijken!

0 reacties:

Een reactie posten