30 december 2011

NC Dag 22 - Inspired by a song

 Aangezien ik een enorme fan ben van The Beatles moest ik hierbij natuurklijk 1 van hun liedjes kiezen. Ik ben uiteindelijk, na aanraden van een vriendin van me, gegaan voor Yellow Submarine. En dit is de nail-art die ik erop geïnspireerd heb:
 Ik heb gekozen voor een gewone onderzee boot, en niet voor die ingewikkelde van de Beatles
Ik ben begonnen met de basis van de "zee". Hiervoor heb ik een blauw lakje van de Claire's gebruikt. 
Toen heb ik nummer 10 van de Hema met een sponsje op de toppen van mijn nagels gesponsd, om wat meer het idee van een oceaan te geven. 
Met #319 Lemon Yellow Zest van Diamand Cosmetics heb ik toen de onderzee boot gemaakt. Ik heb hiervoor een nail-art brush gebruikt.
Toen ben ik de details gaan aanbrengen; de visjes, bubbels en raampjes etc. in de onderzeeboot. Als wit heb ik French Manicure van Art de Lautrec gebruikt en als zwart nummer 12 van de Hema. 
Als laatste heb ik op elke nagel wat zeewier gemaakt met een plat nail-art kwastje, en #340 Run Forest Run! van Catrice.

Ik heb mijn rechter en linker hand net iets anders gemaakt, zo zitten de visjes en de bubbels op een andere nagel ;)


Dit was mijn nail art geïnspireerd op "Yellow Submarine", klik hier voor het liedje ;)
Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten