31 december 2011

Review Janette Cosmetics oogschaduw trio.

Vandaag eindelijk weer een review! Sorry dat het zolang duurde, elke keer als ik foto's wilde maken was het licht slecht etc. Vandaag is 't eindelijk zover dat 't licht wel oke is en ik dus foto's kon maken, dus bij deze!

Laatst won ik met een winactie van papapa.nl en toen kreeg ik een pakketje opgestuurd met producten t.w.v. tien euro. Hier zat ook een oogschaduw trio bij van Janette Cosmetics.


Van het merk Janette Cosmetics heb ik geen andere producten, dit was dus het eerste product van dit merk. 

Zoals je ziet is het niet echt een Nederlands merk. 

De oogschaduw applicator is drie keer niks, hij ziet er heel zacht uit, maar is heel erg hard. Over het algemeen ben ik sowieso niet zo'n fan van spons applicators, maar dit is echt een ramp. Je kunt de oogschaduw makkelijk aanbrengen met een andere oogschaduw kwast of gewoon met je vingers!

In het palette zitten drie kleuren, een witte, een lichtroze en een lichtbruine. Alle drie de kleuren zijn met shimmer. Ik vind het echt heel erg mooie kleuren en een erg mooie combinatie!

De pigmentatie is in eerste instantie niet heel erg denderend, maar wel prima! Met deze drie kleuren kun je erg mooie, zachte looks maken voor bijvoorbeeld overdag. Voor een feestje is het misschien iets minder geschikt als je echt wilt dat je make up opvalt, maar als je normaal geen make up draagt is dit wel heel erg leuk! De bruine is heel erg mooi in de crease, niet heel erg opvallend, maar toch mooi.

De oogschaduw trio's van Janette Cosmetics zijn te koop bij papapa.nl en kosten €1,75, geen geld! Ik raad ze zeker aan!

0 reacties:

Een reactie posten