11 november 2011

Review Essence Vampire's Love nagellak 01 Gold Old Buffy.

Sinds een paar dagen ligt de Vampire's Love le van Essence in de winkel waar ik erg naar uit keek!


Toen ik de Kruidvat binnen liep en naar de le keek viel het me eigenlijk best wel tegen. Op de foto's zag het er allemaal heel tof uit, maar in het echt zag het er toch iets minder spectaculair uit. Ook waren de parfum en de blush gelee niet geleverd bij onze kruidvat, daar baal ik best wel van, want ik was er erg nieuwschierig naar! Uiteindelijk heb ik twee producten gekocht; een nagellak en de Volumizing Lash Powder. Van de nagellak krijgen jullie vandaag de review en van de Volumizing Lash powder krijgen jullie zondag de review!




Ik vind het echt een hele mooie kleur! Het is een mooie zwarte nagellak met gouden glitters! 






Na twee laagjes dekt de nagellak bijna helemaal, op sommige plekjes is het dan nog wat dun en kun je je nagel nog lichtjes zien. Wel is het een super mooie kleur en vind ik het ook echt een herfstige kleur!


Helaas blijft de nagellak niet langer dan één dag zonder topcoat en basecoat zitten. Na één dag gaan er al wat stukjes van de nagellak af. Hoogstwaarschijnlijk is dit beter als je topcoat gebruikt, maar ik wil hem zo natuurlijk mogelijk testen dus heb dan ook geen topcoat gebruikt.


Deze nagellak is tot december te koop bij de Kruidvat en kost €1,79.

3 reacties:

Anoniem zei

Mooi lakje !
Ik ga denk ik ook maar is een kijkje nemen, mij lijkt de lipstain erg fijn.
En erg jammer van die blush, die had me namelijk ookberg aangesproken.

Xx

Lizzy zei

Leuk lakje zeg! Ik ga vandaag ook kijken of bij ons de nieuwe collectie is! Ik wil erg graag de blush en de lipstain! Maar de nagellakjes spreken me ook erg aan! Word een moeilijke keuze!
Bedankt voor de review!
x Lizzy

Simone zei

Leuk kleurtje :) Ik ga even bij de kruidvat kijken moet sowieso nog wat meer nagellak hebben hihi. Maar ziet er erg leuk uit, wel jammer dat het niet zo lang blijft zitten :c
xx

Een reactie posten