20 oktober 2011

Miss Sporty nagellak

Hey,
Vandaag een korte review over een blauw lakje van Miss Sporty (voor zover ik weet heeft hij geen naam..)
Ik vind het potje erg leuk, met de vierkante onderkant, het bolle potje en de witte dop. Het kwastje is ook erg fijn, hij is iets korter dan gemiddeld en is afgerond, waardoor het erg makkelijk lakken is bij je nagelriem.

Ik had nog geen lakjes van Miss Sporty, maar ik vond ze altijd wel erg mooi. Toen ik voor een paar maanden terug in Lunteren was, bij de etos, heb ik 2 lakjes gekocht. Deze blauwe en een roze/paarse kleur. Ik had hem tot afgelopen dinsdag nog steeds niet gebruikt en ik was er toch wel erg benieuwd naar en hij kwam aardig goed te pas bij m'n landscape nails van afgelopen week ;) 

Toen ik eenmaal begon te lakken was ik er helemaal weg van! Het borsteltje lakte zo ontzettend fijn en hij was echt super snel droog. Je had ook maar 2 laagjes nodig om het goed te laten dekken. Verder vond ik de substantie ook erg fijn, niet te dun en niet te dik. 
Ik ben dus erg positief over dit lakje en ga er zeker meer van halen! Hij kostte €2.29 en is o.a. te koop bij Etos.

Xx' Thirza

2 reacties:

Lonneke zei

Heel erg mooi!

Grieke zei

Ik heb deze ook! Hij is alleen een beetje dik geworden. :(

Een reactie posten