14 mei 2012

Review NYC LipStain.


Lipstick gebruik ik bijna nooit. Gewoon om het feit dat het er te snel af gaat en je het dan te vaak moet bijstiften. Ook de vorm van mijn lippen vind ik niet echt geschikt voor een lipstick. Een lipstain is een goede vervanger.
Een paar jaar terug kocht ik een lipstain van NYC waar ik heel erg blij mee was, helaas is hij nu op/uitgedroogd en dus was het tijd voor een nieuwe. Vandaag de review van mijn nieuwe lipstain van NYC.



De verpakking is best handig. Gewoon een soort dikke viltstift met een dop die je eraf kan trekken. Niet heel erg bijzonder. Gewoon simpel. De verpakking is in de kleur van de stain. Ook belooft hij om 16 uur te blijven zitten.


De kleur die ik heb gekozen is 493 Champagne Stain. Een donkerroze/fuchsia kleur.


Niet alleen de verpakking ziet eruit als een viltstift, ook de applicator is een soort viltstift. Het lastige is, dat bij het puntje van de viltstift amper product zit. Daar komt dus bijna geen kleur vanaf. Je kunt het dus alleen aanbrengen met het dikkere gedeelte, dat vind ik echt heel erg irritant en totaal niet handig!


De lipstain is voldoende gepigmenteerd en mooi roze.


Aangezien mijn lippen redelijk gepigmenteerd zijn, is de kleur een stuk donkerder op mijn lippen. De lipstain blijft zeker 5/6 uur perfect zitten en verliest daarna langzaam wat kleur. Jammer! Die 16 uur haalt hij zeker niet.

De lipstain is dus best prettig in gebruik en blijft voor mij lang genoeg zitten, maar niet de beloofde 16 uur. De kleur is mooi. Helaas droogt de lipstain wel snel uit. Naar een paar maanden kun je hem niet meer gebruiken, maar dan is hij echt nog niet op!

De lipstains van NYC zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister en kosten €3,99 per stuk.

Wat vind jij van de lipstains van NYC? Of heb je een betere lipstain?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten