30 juni 2011

Nieuwe spulletjes <'3

Hey, ik wil jullie wat leuke make-up spulletjes laten zien die ik heb over-gekocht van iemand uit mijn klas. Ik ben er namelijk heel erg blij mee, alleen is er een nadeel ik weet dus niet hoe duur de spullen echt zijn. Ik heb alles bij elkaar over-gekocht voor €10,-
Dis is wat ik heb gekocht: 1 beautycase met oogschaduw, rouge, compact poeder, lipgloss, mascara en kwastjes, een smokey eyes oogschaduw palette, een rouge duo en een oogschaduw duo.


Dit is de bautycase, hij bevat 12 kleuren oogschaduw, 4 rouges, 2 compact poeders, 5 lipglosses, 1 mini mascara en kwastjes. De lichte kleuren zijn niet zo goed te zien op de foto, maar alles is super goed gepigmenteerd! Hij bevat ook een spiegel en is helemaal in te klappen.
Er is een klein probleempje, er staat geen merk op, dus als iemand weet waarvan deze beautycase is graag even vermelden bij de reacties <'3




Dit is een duo oogschaduw van essence, een wit en een zwart. Ze zijn echt super gepigmenteerd!!! Zelfs op mijn super bleke huid zie je de witte nog goed. Het is #01 dream team en bevat 4,5 gram.

Dit smokey eyes eyeshadow palette komt van de h&m. ook deze kleuren zijn goed gepigmenteerd. Het palette bevat 10 kleuren, steeds in setjes van 2 (een donkere en een lichte versie) Hij bevat in totaal 19 gram.

En als laatste een mooi rouge duo van janina met een kwastje, ook hierover ben ik weer erg enthousiast! Dit is Nr.1 en bevat 6 gram.

Mocht iemand de prijs van een product weten, graag even vermelden in de reactie's.

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten