27 juni 2011

Review E.L.F. Mineral Eyeshadow Sweet

Vandaag een review over de Eyes Lips Face Mineral Eyeshadow. Ik heb deze oogschaduw in de kleur Sweet. Het is een hele mooi zachtroze shimmer oogschaduw. Ik vind het een super mooie kleur!

De oogschaduw zit in een mooi, wit, vierkant doosje met een dunne, roze streep aan de bovenkant. Deze oogschaduw is van de Natural Mineral Makeup lijn. 

 De oogschaduw zit in een mooi, stevig, rond doosje met een zwarte deksel waar elf eyeshadow opstaat. Heel professioneel!
Als je het doosje open doet zit er een klein, rond, plastic laagje over de gaatjes, deze kun je er makkelijk af halen, maar daarna kun je hem er niet meer goed opleggen, dus dat is wel vervelend. 
Zoals je ziet zitten er vier vierkante gaatjes in. 



Op deze foto's  heb ik oogschaduwbasis van de Hema op mijn ooglid en daarover de Mineral Eyeshadow in de kleur Sweet. Verder geen mascara of iets anders. 
Het is een mooie subtiele kleur. Je ziet ook een beetje een gouden gloed, dat vind ik wel een mooi detail.
Je moet wel altijd een goede oogschaduwbasis gebruiken onder deze oogschaduw!
Ik heb deze oogschaduw aangebracht met een kwast van de Hema. 


Bij deze foto's heb ik ook mascara en Eye Widener op. De mascara van Catrice, Lashes to Kill en ook de mascara van Gosh, Wonder Volume. De Eye Widener van E.L.F., Pearl White.

Ik ben heel erg tevreden met deze oogschaduw en wil zeker nog andere kleuren van deze Mineral Eyeshadow. Het brengt makkelijk aan en heeft een hele mooie shimmer.

Deze oogschaduw is te koop bij eyeslipsface.nl. De oogschaduw kost €4,-, er zit 6M in het potje. Je kunt er lang mee doen!



0 reacties:

Een reactie posten