21 juni 2011

Review nagellak O.P.I, Catrice, Essence.

Deze keer heb ik voor jullie een review! Een review over dezelfde kleur van drie verschillende merken. Ik ga ze voor jullie vergelijken en vertellen wat ik er van vind.

Dit is 490 Iron Mermaiden van Catrice.

Dit is NLK09 Not Like the Movies van O.P.I. van de Katy Perry editie.

Dit is 43 Where is the party? van Essence colour & go.


Dit zijn mijn nagels met van links naar recht: O.P.I., Essence, Catrice.
Na 1 laag is de nagellak van Essence het meest dekkend en opvallend, daarna die van Catrice en dan die van O.P.I.
Alle drie de lakjes brengen fijn aan en laten geen strepen achter.


Van links naar rechts: Catrice, Essence, O.P.I.
Na 2 lagen is dit het resultaat. Die van Essence is super dekkend, dat veroorzaakt wel dat hij gelijk heel erg donkerpaars lijkt/is. 
Die van Catrice vind ik echt super mooi na 2 lagen! Na 1 laag had ik er niet heel veel vertrouwen in, maar na 2 lagen vind ik hem toch wel echt super mooi. Hij heeft echt de kleur die hij hoort te zijn. Je ziet echt de kleur veranderen naarmate je er anders op kijkt zeg maar. Deze is precies goed.
Die van O.P.I. is vooral met glitters, wat de andere lakjes niet hebben. Je ziet heel duidelijk glitters zitten wat hem wel weer speciaal maakt. Dekkend is hij na 2 laagjes totaal niet. Je ziet de verschillende kleurtjes ook niet echt. Heel erg jammer. Als je voor een wat onopvallendere nagellak wilt gaan, maar toch wel iets op je nagels wilt hebben, is dit zeker een geschikte kleur!

Voor mij is die van Catrice #1, omdat je het echt ziet veranderen als je er van een verschillende kant op kijkt ook is het gewoon prima dekkend na 2 lagen! Hij is niet te opvallend, maar wel aanwezig.
Als 2e komt die van O.P.I., misschien is deze niet heel dekkend, maar ik vind het zeker mooi uitkomen en je kunt de kleuren ook heel mooi zien! Die glitters geven ook een leuk extra effect!
Als laatste die van Essence, het hele effect valt weg, omdat het gelijk heel erg paars lijkt/is. In vergelijking met de andere twee is het effect echt minimaal. Zonde want hij is wel goed dekkend en in principe gewoon prima om te gebruiken! Toch vind ik dit de minst mooie van de drie.

Catrice: €2,49 bij de Kruidvat (490 Iron Mermaiden)
Essence: €1,29 bij de Kruidvat (43 Where is the party?)
O.P.I.: Is te koop bij de Sephora. (NLK09 Not Like the Movies)



0 reacties:

Een reactie posten