08 juli 2011

Review Gosh on stage Cool Lip Jam.

Thirza had vandaag wat problemen met haar internet dus schrijf ik een blog!


Vandaag een review over de Gosh on stage Cool Lip Jam. Hiervan heb ik 4 kleuren.

v.l.n.r.: 101, 103, 105, 106.




Dit is 101, een in de verpakking lichtblauwe lip gloss. Op je lippen zie je niks terug van de blauwe kleur, maar je ziet alleen een glans en wat glitters!



Als tweede 103, een bruine lip gloss. Naar deze was ik echt benieuwd hoe hij eruit zag op mijn lippen. Het is eigenlijk een beetje een gouden/bruine glans die op je lippen verschijnt.



Dit is 105, een donker paarse kleur. Deze lip gloss geeft natuurlijk weer glans en laat een beetje een paarse gloed achter.



Als laatste 106, een lichtroze lip gloss. Dit geeft weer een mooie glans en laat een roze gloed achter. Op de een of andere manier laat deze meer achter dan 105 (de paarse), dat vond ik wel apart.

Alle vier de lip glosses brengen gemakkelijk aan. Ze plakken wel heel erg. Op het moment dat je de lip gloss aanbrengt voelt het gewoon normaal, maar na een minuutje wordt het best wel fris en koud op je lippen. Zo apart! Het is overigens niet een vervelend gevoel hoor, maar ik vind het zo apart. De geur is echt heel zoet en kauwgom-achtig. 

In elke flacon zit 15 ml. 


0 reacties:

Een reactie posten