09 augustus 2011

Review Elf Eyelid primer

Hey allemaal, ik heb al een tijd geen blogs meer gepost, dat kwam omdat we het huis aan het schilderen waren, en de computer was daarom niet aangesloten. Nu we klaar zijn kan ik weer volop beauty bloggen =D
Vandaag een blog over de elf eyelid primer. Voor dat ik deze had gebruikte ik nooit een primer, maar op Anne's aanraden heb ik er toch een besteld bij eyeslipsface.nl , en ik ben er heel erg blij mee.

Op de verpakking stond; "Sets eyeshadow for long lasting color" Ik was hier wel benieuwd naar, omdat ik hiervoor nog nooit een primer had gebruikt :$ Dus ik haalde hem uit de verpakking en zo zag hij eruit; hij had een zwarte dop en verder was hij beige met zwarte letters.

Als ik hem open draai ben ik erg verbaast over de applicator, want dit is wat ik gewent ben van sommige lipglosses, maar later blijkt dat dit gebruikelijk is, en het werkte ook juist super fijn.

Maar goed, nu wat ik er van vindt;
Ik gebruik hem nu al een aantal weken, elke dag en ik ben er echt super blij mee, m'n oogschaduw zit 's avonds gewoon nog precies hetzelfde als hoe ik het 's ochtends heb aangebracht (het zou natuurlijk raar zijn als een eyelid primer hier niet voor zorgde, maar ik was het natuurlijk niet gewend)
Verder trekt het spul super snel in de huid, dit komt omdat het een hele lichte formule heeft en dit zorgt ervoor dat het heel comfortabel en fris aanvoelt op je oogleden.
Ik zou dit dus zeker aanraden aan m'n vriendinnen!

Er zit ook aardig wat in (5 ml) want hij is nog steeds niet leeg.
Het is #7501 Sheer en ik heb hem dus besteld bij E.L.F. , hij kostte gewoon maar €1,-

0 reacties:

Een reactie posten