24 augustus 2011

Review Metallic Shine Eyeshadow Cream Hema.

Na een paar maanden achterin m'n make up opberg kastje gebruik ik hem nu weer volop, de Hema Metallic Shine Eyeshadow Cream van de Hema in 01. 


Deze cream eyeshadow is echt heerlijk in gebruik! Super zacht en fijn aan te brengen! Ook zijn de kleuren heel mooi! Drie in bruin/goud tinten en 1 witte/beige. 



Vooral de gouden is super erg gepigmenteerd! Dit vind ik dan ook de mooiste kleur van de vier, maar de andere zijn ook absoluut niet verkeerd! Zeker op je ooglid zien ze er heel mooi uit, stuk voor stuk! 

Er zit 5 ml in en is te koop bij de Hema voor ongeveer 3/4 euro. 

Ik raad dit oogschaduw quatro zeker aan! Het is echt een heel fijn en mooi product om te gebruiken, ze blijven met een goede oogschaduwbasis ook perfect zitten! Ook zit er een mooie shimmer/glans in in de zon, wauw.

1 reacties:

H zei

Zo iets zoek ik nou precies :D!!
Ik heb een actie op mijn blog voor foto liefhebbers. Het is geen winactie, maar als je intresse hebt kijk je maar even. :)

Een reactie posten