27 september 2011

Beauty tag <'3

Hey, vandaag voor jullie een tag over beauty :

Wat is het laatste beautyproduct wat je hebt gekocht?
Een goud/bruinig Catrice lakje, genaamd in the Bronx

Als jij een beautyproduct was, wat zou je dan zijn?
Nagellak, sowieso. Ik weet alleen niet precies wat voor kleur, waarschijnlijk een vrolijke, opvallende kleur zoals geel of roze.

Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je helemaal gek kan worden over beauty?
Maar 1 vriendin met wie echt helemaal gek kan worden over beauty; Anne <'3
M'n meeste vriendinnen gebruiken wel (veel)  make-up, maar hebben het er gewoon niet over.

Wanneer was de laatste keer dat jij iets van beauty producten hebt weggegooid?
Dat is nou echt een moeilijke vraag! Ik gooi eigenlijk nooit iets weg.. Zelfs na lang nadenken kan ik niks beters verzinnen dan mijn lege tandpasta tube..

Hoe begon de beauty gekte bij jou?
Ik kreeg op mijn 12e een klein oogschaduw palette van Casuelle en een lipgloss, daar was ik toen helemaal verliefd op! Daarvoor vond ik make-up maar stom en ik zou het absoluut nóóit gaan gebruiken ;p

Als een niet-beauty-freak je vraagt hoeveel haarproducten of gezichtsmaskers je hebt, geef je dan eerlijk antwoord?
Ja, dat is niet zo moeilijk, want zoveel haarproducten of gezichtsmaskertjes heb ik helemaal niet ;)

Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?
Veel te vaak, sowieso al minimaal 2 keer per week totaal zonder reden!

Hoeveel tijd besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
Ik denk zo'n 2 à 3 uur gemiddeld, het ligt er eigenlijk maar net aan hoe druk ik het met school heb..

Wat is je favoriete beauty item?
Nagellak (volgens mij heeft dit antwoord geen toelichting nodig)

Heb je een wishlist en hoeveel items staan daar op?
Ik zou heel graag (meerdere) 88 palettes hebben, en het parfum loverdose lijkt me ook niet verkeerd ;p
En meer lakjes van maybeline new york's 40 sec. dry line zeg ik ook zeker gen nee tegen!

Xx' Thirza



0 reacties:

Een reactie posten