25 september 2011

Glitters toppers

Sorry dat ik de afgelopen 2 x geen blog heb gepost had het heel erg druk met school enz.
Hey,
Essence heeft hele leuke nail-art twins. Dit houdt in een gewoon lakje (stap 1) en een bijpassende glitter lak (stap 2). Ik heb geen van de kleuren, maar wel 2 toppers en mijn zusje heeft er ook een die ik hiervoor mocht lenen.
Dit zijn de 3 glitter toppers. Van links naar rechts: 07 blair, 06 edward & 08 troy

 Dit is 07 blair, geswatcht op White van e.l.f. en op 224 Times Square van NYC. Het is een zwart/zilvere glitter. Er zitten hele fijne, kleine glitters in en ook hele grote, groffe. 

 
 Dan 06 edward geswatcht op White van e.l.f. en #75 Tryin'to be cool van essence. Dit zijn groene/turquaise glitters en ook deze zijn grof en fijn.
 
 En als laatste 08 Troy van m'n zusje geswatcht op White van e.l.f. en #21 van Yves Rocher Couleurs Nature collectie. Dit zijn voornamelijk paarse, kleine glitters.

Ik vind vooral de laatste erg fijn lakken, de andere lakken iets moeilijker vanwege de grote glitters. Ik raad ze zeker aan. Ze kosten €1,29 per stuk en zijn te kopen bij 't Kruitvat.
Xx' Thirza

1 reacties:

Simone zei

Mooi (:

Een reactie posten