10 oktober 2011

Shoploggie ;p

Hey, 
Ik heb de afgelopen tijd weer wat nieuwe dingetjes besteld en gekocht, die ik jullie wel ff wou laten zien. Het één heb ik alweer wat langer in huis dan de ander ;)
Dit is zo ongeveer alles bij elkaar, het spul komt van Kruitvat, papapa.nl & bornprettystore.com.  

Deze lakjes hebben jullie al kunnen zien in mijn post van vorige week donderdag, maar der staat 1 andere bij, namelijk de meest rechtste: #77 in style. De andere 3 zijn, van links naar rechts: #79 viva la green, #75 gleam in blue & #70 nude it! Alle lakjes komen van essence en kosten €1,29 per stuk.

Dan deze mooie, lichtgrijze kleur van Safari, nummer 335 en een french manicure nagellak art de Lautrec. Beide komen van papapa.nl. Het Safari lakje kostte maar €1,50 en de french manicure lak ook! Dat vindt ik echt geen geld voor zulke goede lakjes, waar ook nog is aardig wat in zit aan inhoud ;) Dan heb ik een nail-art protecting base-coat van essence, deze had ik mijn zusje o.a. voor haar v'dag gegeven en na hem een aantal keer "geleend" te hebben vond ik hem zo fijn dat ik hem eigelijk zelf ook wel wou. Deze kost €1,79 en is te koop bij 't Kruitvat. Het laatste lakje is er een van Catrice, #620 Captain Sparrow's Boat. Dit lakje staat helaas niet zo goed op de foto, maar ik zal hem nog wel een keer voor jullie swatchen. Het lijkt me, vooral voor in de winter, een erg mooie kleur. Dit lakje kostte €2,49.

Dan nog wat meer spulletjes van papapa.nl, namelijk een super mooi nail-art kwasten setje, afgeprijsd voor maar €3,00! En dat kon ik natuurlijk niet laten liggen. Dan een diadeem voor maar €1,- en een blokvijl (deze had ik nog niet, maar ze bleken erg fijn te zijn) voor maar €0.35! Dat is toch geen geld?! Als laatste van papapa had ik nog een potje met roze, gedroogde bloemen, omdat ik hier toch wel erg benieuwd naar was, deze kostte maar €1,-   
Dan nog een stelletje rhinestones in de vorm van hartjes in 12 verschillende kleuren, deze heb ik samen met mn zusje gekocht voor $3.33, bij bornprettystore.com


En als laatste mijn stripers waar ik nu al super blij mee ben! Hiervoor schrijf ik nog wel een keer een uitgebreid blog, maar daarvoor wil ik er eerst wat meer mee experimenteren ;) Ze kostte $23,05 voor 24 stuks (!) En ook deze komen bij bornprettystore.com vandaan.

Xx' Thirza

2 reacties:

Unknown zei

Wat een gave spulletjes. Ik ben benieuwd naar je post over de stipers, want ik heb ook al vaak getwijfeld of ik ze nou wel of niet zou kopen.

Anoniem zei

(Base cote van Essense koste €2,00)

Een reactie posten