04 oktober 2011

Sky nails

Hey,
Zijn jullie ook zo lekker aan t na-zomeren? Ik in ieder geval wel, en naar aanleiding hiervan heb ik vorige wek deze sky nails gemaakt. Het is een vrij makkelijke en snelle nail-art die super zomers staat!
 Dit heb je nodig: (je hoeft natuurlijk niet precies dezelfde lakjes/merken te gebruiken ;)
Essence nail-art base coat, een blauwe kleur van Claire's, een White van e.l.f., een gele, rode, oranje, zwarte striper van bornprettystore.com, een top-coat van Yves Rocher & een dottingtool of iets dergelijks om wolken mee te maken (ik gebruik een potlood)
 Je begint met een base-coat om je nagels te beschermen. En dan breng je de blauwe achtergrond kleur aan. Met je witte kleur en een dottingtool maak je wat wolken. Ik heb er voor gekozen om ze over mijn hele wijsvinger te doen en bij de andere alleen in de hoekjes, maar dit hangt er van af wat je verder nog aan zonnetjes en vogeltjes en dergelijke wilt maken.
 Daarna maak je op elke nagel iets lucht-achtigs. Op mijn duim en pink nagel heb ik in de bovenste hoek een zonnetje gemaakt met de gele striper. (dit was voor mij de eerste keer dat ik een nail-art maakte met mijn stripers, dus 't is nog niet erg netjes, maar ik blijf oefenen ;) Op mijn wijsvinger had ik dus alleen wolkjes. Op mijn middelvinger heb ik met de zwarte striper 2 vogeltjes gemaakt. En als laatste, op mijn ringvinger een klein regenboogje, met oranje, geel en rood. Hier heb ik later ook nog een extra wolke in de hoek gemaakt, omdat ik het verder nogal een lege nagel vond. 
Als laatst een top coat erover hee, en klaar zijn je sky nails. Ik ben er ongeveer een uurtje mee bezig geweest. Ik vond het ook erg leuk om te maken, vooral omdat ik mijn stripers uit kon proberen. (Binnenkort een review over de nail-art stripers ;)

Xx' Thirza

5 reacties:

Maartje zei

Super koel!

Lonneke zei

Superr leuk<3
x

Unknown zei

Wauw, wat gaaf gedaan zeg!

Simone zei

Gaaf :D

Jelijn en Saskia zei

super leuk gedaan!
leuke blog hebben jullie, ik ga jullie zeker volgen :D
xxxxxx

Een reactie posten