07 oktober 2011

Catrice Big City Life Limited Edition



Catrice komt regelmatig met een nieuwe Limited Edition collectie uit, maar de le die er half oktober komt maakt me wel heel erg blij en nieuwschierig. De nieuwe le heet Big City Life en bestaat uit vier verschillende steden. Elke stad bevat een make up palletje en een  nagellak. Elk make up palletje bevat zes oogschaduws en 2 blushes. Ook zit er een applicator in en een mini oogpotlood.


Sydney:



Berlin:



London:



New York:



De palettes doen me denken aan de palettes van Too Faced en dat is natuurlijk geen nadeel. Ik ben heel erg benieuwd naar de kwaliteit van deze producten, maar als het hetzelfde als de standaard producten van Catrice moet dat goed komen! 


De nagellakjes kosten €2,49 per stuk en een palette kost €6,99 per stuk. 


Weet jij al of je iets wilt kopen en wat dat dan is?
Waarschijnlijk ga ik voor de palettes van Sydney en van Berlin en voor het lakje van Berlin.

4 reacties:

Sandra zei

I Love London! Het lakje en het pallet, Verder moet ik ook echt het nagellakje van New York hebben1!
Leuk blog ;)
xoxo

Unknown zei

Ik vindze echt allemaal wel hun charme hebben, maar ik vind Berlin toch wel het mooist.

Simone zei

Leuk :D
En niet eens superduur ofzo..

Anoniem zei

WAUW!! Wat een mooie collectie, ben echt onder de indruk!! IK KIJK ER NAAR UIT!!!

Een reactie posten