05 oktober 2011

Opgemaakt #1.

Over het algemeen ben ik heel zuinig met producten, gebruik niet te veel om het zo lang mogelijk te kunnen blijven gebruiken. Uiteindelijk heb ik nu toch drie producten opgemaakt die ik jullie ga laten zien en waar ik kort wat over vertel.


Als eerste de Dag & Nacht crème met Aloë Vera van de Tuinen. 


Deze hebben jullie al een paar keer voorbij zien komen bij mijn blogs, hier ga ik dus ook niet heel veel meer over vertellen. Dit is gewoon nog steeds een heel fijn product, hydrateerd heel goed. Voor nachtcrème is hij naar mijn mening niet heel erg voedend.
Deze koop ik zeker opnieuw. (eigenlijk al gedaan, haha.)


Als tweede de Hema scrub gel in Lime Tree Blossom.


Dit is een hele fijne, zachte scrub. Ik heb hiervoor niet echt een scrub gehad, maar ik vind deze toch wel heel erg fijn. Ook ruikt deze scrub heel lekker fris! De scrub heeft een mooie lichtgroene kleur, ook niet negatief.
Deze heb ik ook al opnieuw gekocht, maar dan in een andere geur/kleur, namelijk magnolia, ruikt ook heel erg lekker!


Als derde de Nivea visage Pure Effect Stay Clear.


Deze tonic zorgt voor een zuivere en matte huid en helpt onzuiverheden te voorkomen. Ik vind dit een hele prettige tonic, hij is niet zo heel heftig, maar ik heb wel het idee dat het mijn huid echt zuivert. Of het al mijn onzuiverheden voorkomt, maar ik denk dat er niet echt een product is dat dat wel doet. Dit is gewoon een erg fijne, zachte tonic. 
Deze heb ik ook al opnieuw gekocht!

1 reacties:

Unknown zei

Die dag en nacht creme lijkt me erg fijn. Leuk artikel :)

Een reactie posten