03 oktober 2011

Action make-up remover #2.

Een tijdje geleden heb ik drie verschillende make up remover producten gehaald bij de Action, deze ga ik in delen laten zien!
Vandaag heb ik voor jullie een review over de Odina visage Reinigingsmelk en Reinigingstonic.
Als eerste de reinigingsmelk.

"Odina Reinigingsmelk met Aloë Vera verzorgt en reinigt de huid zacht. Op milde wijze worden make-up en onzuiverheden verwijderd. De huid wordt gehydrateerd en voelt zacht aan. Gebruik voor het verwijderen van de laatste restjes make-up en reinigingsmelk de Odina Reinigingstonic. Breng de reinigingsmelk met een watje of met de vingertoppen aan op het gezicht. Dagelijks gebruik. Dermatologisch getest."
Er wordt beloofd dat het make-up en onzuiverheden op milde wijze verwijderd wordt en dat de huid wordt gehydrateerd en zacht aanvoelt. 
Het is een prima product, het werkt goed, maar niet alles wat beloofd word, is waar. Je huid voelt namelijk niet zacht aan en ik heb ook niet het idee dat het gehydrateerd is. Wel verwijderd het make-up prima en is het een fijn product!


Als tweede de reinigingstonic.

"Odina Reinigingstonic met Pro-vitamine B5 verzorgt en reinigt de huid zacht. Op milde wijze worden make-up en de laatste restjes reinigingsmelk verwijderd. De alcoholvrije tonic maakt uw huid zacht en soepel zonder dat deze uitdroogt. Breng de reinigingstonic met een watje aan op het gezicht. Dagelijks gebruik. Dermatologisch getest."
Hier wordt beloofd dat ook dit product make-up op milde wijze verwijderd en dat ook je huid, bij het gebruiken van dit product zacht is zonder dat het je huid uitdroogt.
Er klopt weer een deel van, dit product verwijdert prima de laatste restjes make-up en de reiniginsmelk, maar ik heb weer niet het idee dat mijn huid er zacht van wordt. Wel droogt het mijn huid niet uit!


Beide producten zijn fijn in gebruik en doen (deels) hun werk goed. Ik zou dit product zeker opnieuw kopen.
Deze reinigingsproducten zijn te koop bij de Action en kosten niet heel veel. De precieze prijs weet ik niet meer helaas.



1 reacties:

Simone zei

Balen dat je de prijzen niet meer weet. Volgende keer toch bonnetje bewaren hihi.

Maar mooi dan weet ik dat ook weer :P Ik heb altijd iets van nivea.

Een reactie posten