21 november 2011

NC Day 11 - Polka Dots

 Hey,
Als je een beetje heb opgelet mist dag 10 van de nail challenge.. Dit komt omdat mijn computer even grappig wou zijn en al mijn foto's "onzichtbaar" heeft gemaakt.. Dus als dit geregeld is krijgen jullie van mij nog Dag 10 ;)
 Dus nu door naar dag 11, Polka Dots! Van te voren vast: Ik ben zelf niet tevreden met het resultaat, vooral omdat het niet bepaald mijn stijl is, maar goed, ook ik probeer wel is iets wat ik eigenlijk niet zo leuk vind en waar ik achteraf van baal..
Ik heb een roze ondergrond kleur gebruikt van NYC, #224 Times Square. Toen heb ik een schuine tip gemaakt met de zwart van de Hema, nummer 12. Ook de stippen heb ik met dezelfde zwart gemaakt, en hiervoor heb ik mijn "dottingtool" gebruikt. Toen heb ik langs de rand van de zwarte tip een glitter lijn gezet met een glitter striper van Born Pretty Store. Toen heb ik de playboy konijntjes van Born Pretty Store gebruikt (ik heb ze zelf gesneden van een fimo cane) en deze heb ik opgeplakt met de top coat van essence.
Xx' Thirza

1 reacties:

Lonneke zei

mooi gemaakt<3

Een reactie posten