16 november 2011

NC Day 9 - Rainbow Nails <'3

Hey,
Voor vandaag "Rainbow Nails" <'3 Ik vind dit een erg leuk onderwerp waar ik zeker van opvrolijk! Ik ben gegaan voor een Gradient Rainbow. Ik ben zelf best tevreden met het resultaat:

Ik ben natuurlijk begonnen met een base-coat, en daarna heb ik m'n nagels helemaal wit gelakt (White - e.l.f.). Dit hoeft niet perfect te dekken, maar het zorgt er voor dat de kleuren beter uitkomen. Ik ben begonnen met rood (#275 Wicked and Wild - Diamand Cosmetics). Daarna geel (#319  Lemon Yellow Zest - Diamand Cosmetics) Voor de groen heb ik een combinatie gemaakt tussen #340 Run Forest Run van Catrice en #390 Easy Peasy Lemon Sqeezy ook van Catrice.
Dan de blauw, dit is ook een mengsel. Namelijk van #75 Tryin' to be Cool van de essence Multi Dimension Collectie en de blauwe kleur van de Claire's. En als laatste heb ik de paarse nagellak van de Hema gebruikt, nummer 08.
Voor de glitters heb ik #02 van essence gebruikt (sorry kan hem nu niet vinden, ben hem kwijt, dus ik weet niet precies hoe hij heet :$)
Ik heb alle kleuren met een sponsje deppend aangebracht, het sponsje is een gewoon make-up sponsje van de action (3 voor 80 cent dacht ik)

Ik hoop dat jullie het een leuke nail-art vinden!
Xx' Thirza

1 reacties:

Lizzy zei

Deze nail-art ga ik ook een keer maken, hij is echt super tof! xx marije.

Een reactie posten