17 december 2011

Beautyblog challenge: #25 Wat je wilt hebben van een luxe merk.

Deze is voor mij niet zo moeilijk te beantwoorden, ik wil heel graag het Naked Palette van Urban Decay. 
Bijna iedere make up liefhebber wil dit palette wel hebben. Het is een palette met ontzettend mooie kleuren, ook heb ik erg veel goede verhalen hierover gehoord. Alleen staat de prijs me nogal tegen.. €40,- is op dit moment toch echt nog wel even boven mijn budget voor een oogschaduw palette. 

 
Verder wil ik ook heel graag een shadow insurance van Too Faced. Volgens heel veel mensen is dit dé oogschaduw basis om je oogschaduw de hele dag perfect te laten zitten.

1 reacties:

Unknown zei

Oh ja, die wil ik ook wel. Er is nu ook een naked palette 2 uit hè. En ik moet de eerste nog bij elkaar sparen :P

Een reactie posten