18 juli 2012

Review Action Foaming shower gel.


Kwam ik een paar weken terug thuis met een body scrub van de Action kwam ik vorige week thuis met een dupe van de shower gel van Rituals waar ik al eerder een review over geschreven heb. Natuurlijk kon ik deze niet laten liggen aangezien de shower gel van de Rituals heerlijk was, maar deze van de Action toch een stuk goedkoper is! Vandaag een review over deze foaming shower gel in de geuren Paradise pink en Beauty secrets. Aangezien het voor mij echt een dupe is van die van Rituals, ga ik hem aan het einde ook vergelijken.


De verpakking is strak, rond en mooi. Ook de kleurtjes zijn lekker vrolijk! De bloemen op Paradise pink en de bladeren op Beauty secrets vind ik ook echt tof! Er zit 200 ml in. 

De informatie op de verpakking is niet heel erg bijzonder. Je mag hem niet doorboren, niet bij te hete temperaturen houden, niet bij vuur houden, etc. Volgens de voorkant van de verpakking zou het een echte 'wake up call' zijn voor je huid. Beauty secrets heeft een citroen achtige geur en Paradise pink is ontzettend moeilijk om te omschrijven. Hij ruikt precies hetzelfde als de body scrub en op die verpakking stond dat de geur een combinatie was van galbanum en bergamot. 





Zoals je ziet is het product ook echt net scheerschuim. Je hebt niet heel erg veel nodig, bij een klein beetje heb je al meer dan genoeg voor je hele lichaam. Dit schuim is heerlijk zacht en smeert fijn uit. Helaas heb ik nadat ik het product gebruikt heb wel een beetje een stroeve huid, het maakt je huid dus niet echt zacht. Gelukkig trekt dit wel weg. De geur ruik je nog een klein beetje na gebruik. 

Deze Foaming shower gel is te koop bij Action voor €1,99 per stuk.

In vergelijking met de Rituals Foaming shower gel sensation:
De vorm van de verpakking is exact hetzelfde, de kleuren zijn wel iets minder fel dan de andere van Rituals, maar ik vind deze zachtere kleuren eigenlijk wel leuker. De substantie van beide is ook precies hetzelfde, ze smeren net zo fijn uit, etc. Bij deze van Action ruik je de geur meer na gebruik dan bij die van Rituals, maar bij die van Rituals voelt je huid minder stroef aan. Over de prijs hoef ik niet veel te zeggen, dat lijkt me wel duidelijk met een verschil van €6,-.

Ik raad je zeker aan om die van Rituals te laten liggen en voor die van Action te gaan. Zeker voor de prijs, want ze doen beide precies hetzelfde!

0 reacties:

Een reactie posten