13 juni 2011

Born Pretty Store.

Afgelopen vrijdag was het pakketje van Born Pretty Store binnen gekomen! 2 weken sneller dan verwacht, wat natuurlijk helemaal top was. 
In deze blog ga ik jullie de producten laten zien die ik had besteld.


Als eerste deze fimo canes (die kun je op je nagels plakken). Je kon ze bestellen per 100. Thirza en ik hebben gewoon één pakket besteld en hebben nu allebei 50 staafjes. De staafjes zijn ongeveer 5 cm lang. Daar kun je er dus genoeg afhalen. 
Ik heb ze gelijk geprobeerd en ben er echt super blij mee! Je moet natuurlijk wel even oefenen voor je echt hele dunne en rechte plakjes eraf kunt snijden, maar als dat lukt kun je er echt hele leuke dingen mee doen!

(sorry voor de slechte kwaliteit, mijn camera wilde niet meewerken.)

Als tweede had ik oogschaduw besteld. Ook dit had ik verdeeld met Thirza, er zaten er namelijk 12 in één setje en omdat er veel kleuren in zaten die de één wel gebruikte en de ander niet hadden we maar gewoon één setje besteld.


Mijn kleuren zijn vooral richting het roze. Ik heb al 2 kleurtjes geprobeerd, die wat bruinige en die roze. Ik ben er totaal niet blij mee eigenlijk, ze dekken heel slecht en er zit amper pigment in.. Hier komt waarschijnlijk nog wel een uitgebreide review over.

0 reacties:

Een reactie posten