12 juni 2011

Diamand Cosmetics

Hey, ik ben al een tijdje fan van de nagellak van Diamand Cosmetics. de lak blijft redelijk lang zitten en dekt goed. Ze hebben super veel potjes en er zit heel veel in! Namelijk 12,6 ml. De flesjes kosten 3,95 per stuk, en zijn te bestellen bij boozyshop.
Verrassingspakket
Wat ik zelf regelmatig doe is een verrassingspakket bestellen, dan krijg je 2 of meer kleurtjes voor maar €2,50 per stuk! Ik vind het vooral handig, omdat ik nooit kan kiezen welke kleuren ik wil, en zo is het dus een verassing!
Glow in the Dark

De lakjes van Diamand Cosmetics hebben ook verschillende collecties, zoals de neon collectie en een glow in the dark collectie, deze heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar ik ben van plan ze binnenkort te bestellen.
Neon Collectie

Mijn lievelings kleurtjes zijn #361 It's nothing to wine about (een hele diep, donker rode kleur, vooral mooi voor in de winter) & #326 Don't Teal My Heart (gewoon een super mooie, blauwe kleur)

Ik raad de nagellak zeker aan, omdat ze gewoon super fijn werken, lang blijven zitten en best goed dekken. En omdat de potje groot zijn doe je er lang mee. Ze zijn dus, vooral vergeleken met de inhoud en kwaliteit helemaal niet duur! Nogmaals, ik koop ze dus bij boozyshop, en ze kosten 3,95 per stuk.

0 reacties:

Een reactie posten