24 juni 2011

Cracking top coat essence

Dit keer een review over de Cracking top coat van essence. Deze top coat breekt als het ware wanneer het opdroogt. Dit geeft een leuk & stoer effect. Zulk soort nagellak heb je van meerdere merken en ik heb dus sinds kort de witte van essence aangeschaft.


Ik ben blij met het resultaat, omdat het er gewoon leuk en apart uit ziet.
Hij breekt elke keer op een andere manier. Bij mijn pink op foto 1 zijn het bijvoorbeeld allemaal kleine stukje terwijl het bij mijn ringvinger op foto 2 eigelijk 1 grote breuklijn is en verder bijna niks. Dit vind de één heel leuk, terwijl de ander liever elke nagel in dezelfde stijl zou willen. Dus ik ben er nog niet uit of dit nou een voordeel of een nadeel is.
Hij werkt in ieder geval super fijn en droogt snel op.

Dit is de nail art Cracking top coat

& dit is de kleur die ik eronder heb gebruikt,
van Catrice #401 I Wear My Sunglasses.

Essence heeft speciale kleuren die eronder horen, maar in principe kun je er elke kleur onder gebruiken die je zelf maar wilt.
1 potje kost €1,79 bij het kruitvat en bevat 8ml.
Ik raad deze nagellak zeker aan omdat het erg makkelijk is en er toch super leuk uit ziet.
Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten