30 augustus 2012

Slecht nieuws


Helaas heb ik slecht nieuws. Toen ik gisterenmiddag bezig was met van alles en nog wat kwam google met een melding dat mijn account geblokkeerd was en dat hij over 30 dagen helemaal verwijderd zou worden. De reden hiervoor was dat ik te jong was om een google account te hebben. De minimum leeftijd is tegenwoordig 16. Hier wist ik helemaal niets van, maar dat schijnt begin dit jaar veranderd te zijn. Vandaar dat ik dus eerst ook nog gewoon een google account had, omdat 15 toen nog een legale leeftijd was voor een google account. 

Aangezien blogger een onderdeel is van google, kom ik nu niet meer in mijn blogger account. Dit betekent dat ik dus geen blogposts meer kan schrijven, geen reactie meer kan achterlaten, etc. Ik kom gewoon niet meer in mijn account. 
Youtube is ook een onderdeel van google. Dit is misschien nog wel het grootste probleem, omdat dit dus betekent dat ik geen filmpjes meer kan uploaden omdat ik geen 16 ben. Een youtube account kun je op dit moment niet meer los aanmaken van een google account.
Hier ben ik al de hele middag een oplossing voor aan het zoeken, maar er is helaas geen optie om mijn account terug te krijgen. Heel waarschijnlijk ga ik overstappen op een wordpress blog, maar dan is het probleem van youtube nog niet opgelost.

Ik wilde jullie dit even laten weten aangezien er de komende dagen dus geen blogposts komen, omdat ik die gewoon niet kan posten. Ik laat jullie zo snel mogelijk weten als ik weet hoe ik nu verder ga. Maar ga er maar vanuit dat ik absoluut niet stop, ik vind het veel te leuk! Tips voor een oplossing (met name voor youtube) zijn echt hartstikke welkom!

Deze blogpost is geschreven door Anne, maar gepost via Thirza's account omdat die (nog) niet geblokkeerd is.

Liefsx,
Anne

0 reacties:

Een reactie posten