23 juni 2011

Review O.P.I. Katy Perry.

Dit keer een review over de nagellak van O.P.I en in het bijzonder de Katy Perry editie.

Hier zie je de vier kleuren van de editie. Van links naar rechts; The One That Got Away, Teenage Dream, Last Friday Night, Not Like The Movies. Not Like The Movies hebben jullie al gezien in mijn vorige blog waarin ik deze vergelijk met die van Catrice en Essence in dezelfde kleur. 
Hier zie je de kleuren in dezelfde volgorde als in het doosje.

Hier gespiegeld. 

The One That Got Away is een heel donker roze/donker paars kleurtje met glitters. Ik vind het wel een mooi kleurtje maar iets te donker misschien.
Teenage Dream is een redelijk doorzichtig lakje met grote glitters en kleine glitters en een roze gloed. 
Last Friday Night is eigenlijk dezelfde als Teenage Dream maar dan met een blauwe gloed i.p.v. een roze gloed.
Not Like the Movies is een metallic kleurtje die zeg maar een andere gloed heeft als je er op een andere manier naar kijkt.

Ik vind het echt super mooie en fijne nagellak! Teenage Dream en Last Friday Night zijn wel lastig om van je nagels af te krijgen omdat er van die grote glitters in zitten. Ik vind het wel super leuk dat bij alle 4 glitters zitten, dat geeft toch weer een leuk, apart effect.



0 reacties:

Een reactie posten