19 juni 2011

Look of the day.

Vandaag heb ik een Look of the day voor jullie! 
Dit is de complete look. De look is casual, toch classy en stoer, toch vrouwelijk. Precies hoe ik me graag kleed. Dit is dan ook één van mijn favoriete setjes. 
De broek die ik hier aan heb is te koop bij de New Yorker, van het merk Amisu. Ik heb deze broek al best lang, hij zit super fijn en sluit ook mooi aan, dit is toch wel mijn favoriete spijkerbroek. Hoeveel die kostte weet ik echt niet meer, maar ik denk ie rond de 30 á 40 euro is.

Het witte hempje dat ik onder mijn roze hempje heb is van de hema, gewoon lekker basic. Hoeveel deze kostte weet ik ook echt niet meer, maar een basic hempje van de Hema kost meestal niet heel veel, onder de 10 euro geloof ik. 
Het roze hempje is van de Pieces, ik vind de hempjes van de Pieces sowieso super, ze zitten lekker, hebben vaak leuke kleurtjes en zijn redelijk lang. Deze kosten rond de 10 euro en zijn bij de Pieces te koop en vaak ook bij de Only.
De zwarte blazer komt van de Sting en is van het merk Sutherland. Ik ben zo verschrikkelijk blij met deze blazer, ik vind hem echt super tof. Het is een blazer met schoudervulling en met 3 kwart mouwen. De mouwen zijn zo vastgezet, dat het een beetje plooit, dat vind ik er super leuk uitzien! Deze heb ik voor €20,- gekocht bij The Sting, maar dat was een openingsaanbieding, normaal kost hij €40,-
Als laatste nog de ketting, een sleutel met aan de bovenkant een hartje. Het is een zilveren, lange ketting die te koop is bij de Pieces. De prijs van deze ketting weet ik ook niet, ik heb deze ketting namelijk gekregen voor mijn verjaardag. Ik hou sowieso heel erg van accessoires en deze ketting past perfect bij mijn andere accesoires. Dit is dan ook op 't moment mijn favoriete ketting. 

Ik hoop dat jullie het een leuke Look vonden!

0 reacties:

Een reactie posten