18 juni 2011

Dagelijkse producten

Hey,
Vandaag een blog over de producten die ik elke dag gebruik. Ik gebruik niet erg veel make-up op een normale, door de weekse dag, omdat ik altijd net iets te laat uit bed kom, waardoor ik me dan heel erg moet haasten.

Als eerste gebruik ik een concealer van NYX, de concealer in a Jar. Deze breng ik aan op on-effe plekjes en soms onder mijn ogen, als ik wallen heb. Deze kost €5,79 en ik bestel hem altijd bij Boozyshop. Hij is er in 13 verschillende kleuren, en ik heb Porcelene. 1 potje bevat 7 gram.
Dan gebruik ik van ELF de Eyelid Primer, voor bovenop mijn oogleden. Hierdoor blijft mijn oogschaduw langer en beter goed zitten. Deze kost €1,- en is te bestellen bij ELF.
Meestal gebruik ik ook oogschaduw, van verschillende merken. Hieronder 6 doosjes die ik graag gebruik, omdat ik veel kleren in deze kleuren heb. Ik heb voornamelijk oogschaduw van Yves Rocher.
Ik gebruik op mijn waterlijn, aan de boven en onderkant, een zwart, waterproof oogpotlood ook van Yves Rocher. Deze kost €9,90 en is te bestellen bij Yves Rocher.
Dan natuurlijk mijn favoriete mascara, hier kan je een blog over lezen, onder de datum 16 juni 2011. Deze is waterproof en het borsteltje is winperspreidend. Deze kost €18,- en is ook besteld bij Yves Rocher.
En voor mijn lippen gebruik ik meestal of de lipliner van ELF voor €1,- in de kleur Natrual Blush (ook hierover heb ik al eens een blog geschreven) , of de lipgloss van Yves Rocher in de kleur Framboise voor €14,50.
Dit zijn de producten die ik elke normale, doordeweekse dag gebruik.
Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten