08 juni 2011

Review You've got the art (Nagellak Essence)

Vandaag heb ik een review voor jullie van een nagellak uit de Whoom! Boooomm!! Limited Edition collectie van Essence. 
De kleur vind ik echt heel mooi en lekker vrolijk en zomers. Ik was dan ook echt benieuwd wat voor effect het zou hebben en of het dekkend zou zijn.

Na 2 laagjes is dit het resultaat. Je ziet op de foto alleen niet echt dat er wat vlekjes opzitten die niet echt dekkend zijn, waar je de nagel dus nog redelijk goed ziet en je ziet ook niet dat er veel strepen op zitten..

Ik vind het kleurtje dus wel echt top, ik ben alleen niet zo blij met de dekking en de strepen die je als resultaat hebt. Het kan er mee door.

Deze heb ik voor €0,89 gekocht in de op=op bak bij de Kruidvat.

xxxxxx Anne

0 reacties:

Een reactie posten