09 juni 2011

B'day girl

Hey, ik was gister (08-06-'11) jarig, maar omdat ik heel veel last had van mn rug heb ik geen blog kunnen plaatsen en heeft Anne dat voor mij gedaan <'3
Ik heb best veel gekregen, waaronder 8 nagellakjes. En dit zijn ze:


Het zijn er 3 van de Hema, 3 van Nail Creation, 1 van Yves Rocher en 1 van Essence.



Dit is een turkoois kleurtje van de Hema, nummer 11. Inhoud: 7 ml.


Dit is een paarse van Nail Creation, nummer 41. Inhoud: 6 ml.



Dit is een groene van Nail Creation, nummer 36. Inhoud: 15 ml.


En de laatste van Nail Creation, een donker blauwe, nummer 40. Inhoud 15 ml.



Dit is een oranje/roze kleur van Yves Rocher, genaamd: Orangé doux. Inhoud: 3ml.


Nog een kleurtje van de Hema, dit keer een oranje, nummer 2. Inhoud: 7 ml.


En de laatste van de Hema, een groenige, nummer 9. Inhoud 7 ml.

En dan nog die van Essence, van de nieuwe collectie; Multi Dimension, de kleur TRYIN' TO BE COOL, nummer 75. Inhoud: 8 ml.

Dit waren de nagellakjes die ik (tot nu toe) voor mijn verjaardag heb gekregen. Ik ben vooral benieuwd naar de kleuren van Nail Creation, omdat dit merk voor mij nog nieuw is. Een vriendin die pedicure doet heeft ze mij gegeven, dus ik denk dat de kwaliteit wel goed zal zijn.

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten