05 juni 2011

Shoplog Veenendaal.

Gister (4-06-'11) was ik weer naar de stad geweest, maar dit keer gewoon in mijn eigen woonplaats. Winkelen is niet voor niets mijn hobby.
Ik heb een paar dingen gekocht die ik jullie laat zien.




Ik heb buisjes met glitters gehaald, ik heb deze gekocht om te kijken of ik deze glitters op mijn oogleden kan gebruiken voor een leuk effect!
Deze zijn te koop bij de Action voor €1,-. Lekker goedkoop dus! Nu nog hopen dat het werkt.

Ook ben ik bij de kruidvat geweest, daar heb ik eigenlijk alleen maar in die op=op bakken gekeken, daar zitten soms nog best mooie producten tussen!

Deze oogschaduw van Essence bijvoorbeeld. Ik denk dat dit de 22 Blockbuster is, maar ik kan dit niet met volle zekerheid zeggen omdat daar een stikker op zit.
Deze kwam uit de op=op bak bij de Kruidvat voor €0,90.

Dit is een oogschaduw van 2B cosmetics. Ik heb nog nooit oogschaduw gehad van dit merk dus ik vond het 't wel waard om te proberen! Dit is de Eyeshadow Mono 14.
Deze kwam ook uit die bak en kostte ook maar €0,90!

Dit is een Body Spray van Essence uit de You Rock! collectie. Aangezien deze collectie eruit gaat lag deze ook in die bak. Ik wilde deze niet kopen toen deze nog niet afgeprijsd was, maar omdat ik toch wel benieuwd was heb ik hem gekocht nu die wel in de op=op bak lag.
Deze kostte nu €1,-.

Deze nagellak is van een iets oudere collectie van Essence, van de Whoom! Boooomm!! collectie. Ik vond dit wel een leuke vrolijk kleurtje voor in de zomer. Dit is de 03 You've got the art.
Deze was nu afgeprijsd voor €0,89

Deze nagellak is ook van de You Rock! collectie. Ik vind dit een heel mooi licht blauw kleurtje. Het is de 05 Speed of Light Blue.
Deze was nu €0,75.

Naar dit kleurtje was ik vooral benieuwd. Dat is ook de reden waarom ik hem gekocht had. Dit is de 02 Love, Peace and Purple.
Deze was ook €0,75.

xxxxxx Anne

1 reacties:

Anoniem zei

Haha, die glitter tubes van de Action.. Hoe wist je dat? (a)

Een reactie posten