04 juni 2011

Het pakketje van E.L.F.

Jahoor, vandaag was het dan zo ver, het pakketje van E.L.F. is binnengekomen ! Tot mijn grote verbazing op zaterdag, maar ik vond het natuurlijk niet erg, aangezien ik dacht dat het pakketje er maandag of dinsdag pas zou zijn.
Ik heb t pakketje natuurlijk gelijk geopend, want ik was natuurlijk super nieuwsgierig naar de nieuwe producten! Het zit best netjes ingepakt, op de deuk in de doos na dan, maar ik ben bang dat dat de schuld is van mijn postbode. De factuur lag er netjes boven op, en er zat een mooi roze papiertje om de producten heen.



Ik ben gelijk maar gaan sorteren wat nou van Anne en wat er van mij was. En natuurlijk ff al mijn nieuwe spulletjes gefotografeerd ;p Elk product zat trouwens netjes ingepakt. Het was ook allemaal compleet, en er was niks beschadigd. Ik weet zeker dat ik in het vervolg nog wel vaker producten zal bestellen bij E.L.F. want tot nu toe bevallen de producten mij ook zeer goed, vooral de lipliner is erg gepigmenteerd en brengt super fijn en precies aan. Maar daar kan je binnenkort nog wel een review over tegemoet kunnen zien ;)
Dit zijn mijn (Thirza's) producten van E.L.F.:

Al de producten op de foto kostten 1 euro per stuk en ik ben tot nu toe heel erg tevreden met de kwaliteit.
's middags heb ik m'n zusje samen met haar vriendin even het pakketje bij Anne laten brengen, en ik heb zo'n voor gevoel dat ook zij erg blij zal zijn met haar aankopen. Ik weet wel zeker dat ook zij binnenkort wel wat reviews zal schrijven over haar producten.

Helaas kreeg ik vandaag ook het bericht dat ons pakketje van bornprettystore pas over een maand binnen zal zijn, omdat het helemaal uit Amerika moet komen, en het wordt in zo'n groot vrachtschip vervoerd. Ik hoop dus maar dat de producten het wachten waard zijn.

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten