16 juni 2011

Yves Rocher mascara

Hey, ik ga voor jullie 4 mascara's van Yves Rocher vergelijken. Dit zijn de mascara's die ik (nog) heb van Yves Rocher. Het gaat om deze 4:
De eerste is de Ultra-Volume mascara van luminelle (een collectie binnen het assortiment van Yves Rocher)
Deze mascara vindt ik niet heel erg bijzonder, omdat hij helemaal niet zoveel extra volume aan je wimpers geeft, je hij is erg plakkerig. Hierdoor blijven je wimpers super snel aan elkaar plakken. Het borsteltje is een spiraaltje, waarvan de rijen vrij ver van elkaar af staan. Hij is er in het zwart en in het bruin (ik heb de zwarte).
Hij kost €7.90 en bevat 10 ml.
De volgende is de waterproof mascara ook van luminelle.
Hier ben ik best tevreden over. Hij is inderdaad goed waterproof, en erg dun, hierdoor kan je hem gemakkelijk over je andere mascara heen gebruiken. Hij is alleen niet geschikt om heel veel van te dragen, want ten eerste is hij dan een stuk minder waterproof, en ik vindt ook dat het geen mooi effect geeft. Hij klontert namelijk als je een dikkere laag gebruikt. Maar voor een subtiel, natuurlijk effect raad ik deze mascara zeker aan. Deze is er in het blauw en in het zwart.
Hij kost €8.90 en bevat 8.5 ml.
De derde op mijn lijstje is de wimper spreidende mascara.
Deze heb ik zelf anderhalf jaar gebruikt, omdat hij helemaal geweldig is! Het borsteltje bevat als het ware heel veel mini borsteltjes! Je borstelt hierdoor je wimpers los van elkaar, waardoor ze super veel volume krijgen. Her enige nadeel aan deze mascara is dat hij niet waterproof is, maar verder is hij perfect. Deze is er in het zwart, bruin & blauw.
Hij kost €17,50 en bevat 9 ml.
En als laatste maar zeker niet de minste mijn favoriete mascara! De wimper spreidende, waterproof mascara!
Deze mascara is eigelijk precies hetzelfde als de vorige, maar dan waterproof! helemaal perfect dus. Zelf na een super heftige regenbui zat mijn mascara vandaag nog perfect! Deze mascara raadt ik dus zeker aan voor iedereen die wel wat geld over heeft voor mooie wimpers, want helaas is hij best duur. Deze mascara is alleen in het zwart verkrijgbaar.
Hij kost €18.00 en bevat 9 ml.
Dit zijn alle borsteltje een keer op een rijtje. Van links naar rechts: Ultravolume-waterproof-wimper spreidende-waterproof wimper spreidende. Je ziet dat het eerste borsteltje wat groter is, maar ook dat er erg veel ruimte zit tussen de rijen, het tweede borsteltje is daarin tegen gewoon klein. Hierdoor krijg je maar een subtiele hoeveelheid mascara op je wimpers. De derde en de vierde hebben beide een borsteltje waarvan de haartjes juist heel erg dicht op elkaar staan, voor het spreidende effect.
Dit was het blog voor vandaag, alle mascara's zijn te bestellen bij Yves Rocher. Er zijn nog meer mascara's, maar die heb ik helaas niet. De extra volume mascara heb ik wel gehad, toen ik op de basisschool zat, maar deze beviel niet echt en heb ik dus ook weggegooid. Dit is de extra volume mascara:
extra-volume mascara
Deze kost trouwens €14,50, maar ik vindt hem je geld niet waard.
Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten