17 juni 2011

C01 Forbidden Apple Catrice Review

Vandaag heb ik voor jullie een review over C01 Forbidden Apple van Catrice. Deze nagellak is van de Enter Wonderland Limited Edition Collectie. Ik vind deze collectie echt super mooi! Van deze collectie heb ik ook nog de C04 Miracle Heaven. Dat is een diepblauwe kleur waar ik ook heel erg blij mee ben!
Als eerste het potje zelf. Het potje is in vergelijking met de andere Catrice nagellakjes wat smaller, er zit hier 8 ml in en in een normale Catrice nagellak zit 10 ml. Op de dop staan op de voor en achterkant allemaal, in verschillende kleuren, vlindertjes. Ook staat er nog een zwart vlindertje aan de zijkant/onderkant van het potje wat je op de foto een klein beetje kunt zien.

 Over het algemeen ben ik sowieso heel erg fan van de Catrice nagellak, ze dekken goed, glimmen mooi etc. Dit was ook weer zo bij deze nagellak. Het is een mooie rode kleur maar weer net iets anders dan de 060 Bloody Mary to go. 

Ik ben echt super blij met deze nagellak! Het is zo'n mooie kleur en ook zeker leuk voor in de zomer. De verpakking is ook nog eens super.

Ze zijn voor €2,50 te koop bij de Kruidvat.

0 reacties:

Een reactie posten