02 juni 2011

Yves Rocher oogschaduw


Ik heb vandaag mn nieuwe oogschaduw van Yves Rocher binnengekregen en ik ben er helemaal gek op. Het is een doosje met 3 kleuren, een soort creme, beige en bruin.
Matterend trio
De kleuren passen perfect bij elkaar en het zijn mooie, matte natuurtinten.
De oogschaduw blijft heel goed zitten, alleen na 8 uur (zonder oogschaduw basis) gaat het een beetje vervagen.
Zo zien de kleuren eruit op de huid, van licht naar donker:




Met de kleuren kan je een hele mooie, neutrale oogopslag creeën, door met schaduw effecten te
spelen. Ik gebruik het zelf met in de ooghoek de lichtste kleur en in de buitenste hoek de donkerste. Dit vervaag ik dan iets naar boven toe en laat de kleuren in elkaar overlopen door het iets te blenden met een oogschaduw kwastje


Op de site van Yves Rocher laten ze dit als voorbeeld zien:

Matterend trio


Ik ben super tevreden met mijn aankoop en raadt hem zeker aan! De kleur die ik heb heet beige nude en hij is er ook nog in 5 andere kleuren combinaties. 1 doosje bevat 3 gram oogschaduw.
Het doosje kost €17,50 en is te bestellen op de site van Yves Rocher (de link: http://www.yves-rocher.nl/control/make-up/oogschaduw/matterend-trio/?cmSrc=Category )

Xx' Thirza


0 reacties:

Een reactie posten