03 juni 2011

Shoplog Utrecht.

Vandaag ben ik naar Utrecht geweest met wat vriendinnen. Ik heb amper wat gekocht, dus een shoplog is het eigenlijk niet waard, 't gaat meer om het idee dus eigenlijk!
Het enige wat ik gekocht heb en nu nog plezier van kan hebben is een bloem, die je in je haar kan doen, maar ook als broche kan gebruiken. Deze kostte 2 euro bij de Lemon!



Verder heb ik eigenlijk alleen een broodje bij de Hema gehaald. Het treinkaartje natuurlijk ook nog! Een aanrader is trouwens wel om even naar de Bijenkorf te gaan en cola te drinken, daar hebben ze de flesjes van Karl Lagerfeld! Ik vind ze echt super leuk!

Voor de mensen die het leuk vinden, een look of the day:


Hempje met sterretjes+strikje (blauw+wit): Pimkie
Zwart hempje: EDC
Legging: Sutherland 
Kort broekje: Only
Ketting: Pieces
Oorbellen: Six


0 reacties:

Een reactie posten