10 juli 2011

favoriete zomer nagellakjes

Hey, ik wil jullie graag een paar van mijn favoriete zomer nagellakjes laten zien die ik zelf veel gebruik. Dus dit zijn ze:



Dit is een Pastel Rose nail polish van Yves Rocher. Deze is bedoelt voor een french manicure, maar helaas is mijn witte french manicure nagellak op, dus dit kon ik niet laten zien. Wat ik heb leuke vind aan deze nagellak vindt is dat hij super lekker ruikt, en dat ook nog steeds doet na een aantal dagen. Deze nagellak maakt je natuurlijk en verzorgde look dus helemaal af omdat je handjes ook altijd lekker ruiken. Het is een hele zoete rozen geur.


Welke ook zeker bij mijn favorieten hoort is #322 CALYPSO van Diamand Cosmetics. Dit is gewoon een super mooie, vrouwelijke, zomerse kleur. En het fijne aan de Diamand Cosmetics lakjes vind ik dat ze meestal na 1 laagje al goed dekken! Op de foto hierboven heb ik ook maar 1 laagje gebruikt.


Ook een super zomerse kleur is #510 Bye, Bye Birdy van Catrice. Geel is natuurlijk dè kleur voor op je nagels deze zomer en deze net iets lichtere geel is daarom natuurlijk perfect! Deze dekt alleen niet zo goed, maar er staat dat ook al op de dop; "2x Coats Auftragen" Op de foto heb ik dus ook 2 laagjes gebruikt. De nagellak valt door de foto een klein beetje groenig uit, maar de lak is echt super geel!


Dit is natuurlijk ook echt een zomerse kleur, want naast geel is deze zomer mintgroen ook helemaal in. Dit is nummer 82 van de Long Lasting lijn van de Hema. Deze dekt helaas ook weer wat minder, dus ook hiervoor heb ik 2 laagjes gebruikt.


En een echt must have deze zomer is een roze lakje van de 40 sec. dry lijn van Maybelline. Dit is #225 Soft Doux. Dit is echt ideaal voor de zomer omdat je vaak geen tijd hebt om je nagels te lakken en hier ben je in maximaal 5 min. gewoon mee klaar. Ook mooie zomerse kleuren van deze lijn zijn de kleuren Fuchsia (een knalroze) & Cherry (een knalrode).

Dit zijn mijn favoriete nagellakjes van deze zomer!
Xx' Thirza

p.s. Aankomende week ben ik op vakantie, en als het goed is heb ik gewoon internet verbinding en moet het dus lukken om gewoon blogs te plaatsen, zo niet dan spijt dat me zeer en ben ik volgende week zaterdag sowieso weer terug!


1 reacties:

Grieke zei

Leuke post!
Ik vind het echt tof dat jullie de blog zo fanatiek bijhouden. Misschien krijgen jullie wat meer bezoekers als jullie meer reclame maken. Of een eigen design, dan maak je een statement. ;)

Een reactie posten