11 juli 2011

Gosh stash.

Mijn Gosh stash is dan misschien niet super groot, maar wel de moeite waard om te laten zien. Dus bij deze, mijn Gosh stash!


Als eerste de lipproducten.



Deze kennen jullie al, de Gosh on stage Cool Lip Jam in de kleuren 101, 103, 105 en 106. Hier heb ik ook al een review over geschreven die je hier kunt lezen.






M'n aller eerste rode lipstick, ja, dat is inderdaad een shock voor een beauty liefhebber zoals ik. Ik schrok er zelf eigenlijk ook wel van. Dit is de Velvet Touch Lipstick 139 Hot'n Sweet. Een donkerrode lipstick. I love the colour. 


Dan nu de oogproducten.




Mijn trio Eye shadow in TR14 Adventure. Met een roze, groene en beige kleur (lijkt op de foto echt wit, maar is dat niet, kreeg het niet voor elkaar om een betere foto te maken, sorry!). 



De drie mascara's die ik in mijn bezit heb.


Als eerste de Gosh Wonder Volume Black mascara. Dit is echt mijn favoriete mascara op dit moment, deze mascara gebruik ik dagelijks.


Als tweede de Gosh Length'n Build Waterproof Black mascara. Deze gebruik ik eigenlijk (bijna) nooit. Hij werkt gewoon niet fijn naar mijn mening.





Dit is de Eye Catching 2step mascara. Stap 1 is de witte mascara, dit is de 'Lengthening base'. Stap 2 is Generous Mascara. Deze vind ik echt apart. Of het werkt? Nee, ik vind van niet. Het is een heel leuk idee, maar het werkt niet. Deze gebruik ik eigenlijk ook (bijna) nooit.


Als laatste mijn twee nagellakjes van Gosh. 






Een gouden en zilveren! Nummer 554 Gold en 555 Silver. Twee glitter lakjes. Ik vind ze beide echt super mooi!


Dit was mijn Gosh stash. Misschien niet heel veel, maar toch zitten er super fijne producten tussen!

3 reacties:

Grieke zei

Nou, ik vind het anders behoorlijk wat! :P

Simone zei

Ik vind dat je nog best veel producten hebt hoor... Maar gaaf :)

Kim zei

Nice. Ben nog op zoek naar de perfecte rode lippenstift. D: Hier in Polen heb je hele rare, koele Gosh lakjes. :)

Een reactie posten