04 juli 2011

This month favorites (juni)

Hey, dit zijn mijn favorieten van deze maand:
De waterproof wimper spreidende mascara van Yves Rocher in het zwart, omdat deze heel veel volume aan je wimpers geeft, ze mooi spreidt en waterproof is. Ik gebruik hem elke dag en wil echt niet meer zonder <'3



De lippenstift van de HEMA van de pure shine collectie in nummer 30. Deze lijkt op het eerste gezicht hel heftig maar eigelijk is het een hele zachte natuurlijke kleur. Hij brengt super fijn aan omdat hij heel zacht is.


Dit is mijn favoriete oogpotlood, hij is van Yves Rocher. De punt draai je er als t ware uit, waardoor je dus altijd een mooie, dunne punt hebt. Hij is super zacht en brengt erg fijn aan. En daarnaast is hij ook nog is waterproof!





En natuurlijk mag mijn express finish van maybeline new York niet ontbreken van de 40 secondes line niet ontbreken, want ik heb hem deze maand eigelijk veel te veel gebruikt om "nog ff snel" mn nagels te lakken voordat ik ging slapen of 's ochtends vroeg om 7 uur. Het is de kleur Cherry.



Waar is ook erg blij mee ben is mijn make-up remover voor mijn ogen. Deze werkt super fijn en prikt niet in je ogen. Je moet hem ff schudden (eerst ziet hij eruit zoals op foto 1, en na t schudden mengt het zich en wordt het als op foto 2) Dit is wel het nieuwste design, want eerst zag het flesje eruit zoals op de foto hieronder, maar het is wel hetzelfde spul ;)


De stay-in-hair klik-klak knipjes van Zenner heb ik ook erg veel gebruik (elke dag sinds mn haar kort is) Ze werken echt super omdat ze niet uit zakken.

En tot slotte mijn lievelings product; Vanille Noire. Dit is mijn parfum dat ik elke dag gebruik, van Yves Rocher. Ik heb er in totaal dan ook 7 flesjes van! (2 grote, 2 middelgrote, 2 kleine en 1 roller) Deze geur is van de secrets d'essences lijn. Hij ruikt gewoon super lekker, meer heb ik er niet over te zeggen.

Dit waren mijn favorieten van afgelopen maand.
Xx' Thirza


0 reacties:

Een reactie posten