03 juli 2011

This month favorites (Juni).

Vandaag heb ik voor jullie de eerste This month favorites. Ik ga jullie de producten laten zien die ik deze maand het meest gebruikt heb en waar ik erg blij mee ben.




Als eerste de Lashes to kill mascara van Catrice. De mascara brengt super fijn aan en laat (bijna) geen klontjes achter. Ikzelf doe er wel altijd nog een andere mascara van Gosh (Wonder Volume) overheen, omdat de wimpers na deze mascara van Gosh goed spreiden. Ik ben zeker blij met deze mascara.



Als tweede de highlightingpowder van de LE Enter Wonderland collectie van Catrice in C01 Fairy Dust. Deze highlightingpowder vind ik echt super fijn! Laat een mooie glans achter, maar toch niet te overdreven. Dit is ook zeker een favoriet deze maand.





Als laatste van de make up producten de Metallic Shine Eyeshadow Cream in 09. Dit oogschaduw quattro bevat vier kleuren: een crème/witte kleur, een lichtbruine, een donkerbruine en een gouden kleur. Na twee maanden niet gebruikt te hebben, heb ik dit product weer eens geprobeerd. Het resultaat? Wauw. Wat is dit een topproduct. Ik snap niet dat ik dit zolang niet gebruikt heb. Het brengt super fijn aan en blijft (met een oogschaduwbasis) top zitten! Smelt niet, verplaatst niet, zit na een hele dag gewoon nog top. Ik ga zeker nog zo'n quattro kopen bij de Hema!

De dagcrème van de Tuinen met aloë vera. Deze kennen jullie vast nog wel. Dit is ook weer zo'n topproduct, brengt super fijn aan, is super zacht en hydrateert zo super goed. Laatst probeerde ik weer een andere dagcrème (van Olaz) nou never nooit niet meer. Dit product is echt een aanrader!

Mijn deodorant op dit moment; Modern Charme van 8x4. Hij ruikt super lekker en vrouwelijk! Of dit product je echt 24 uur lang fris houdt? Nee, dat niet, maar met deze super lekkere geur is het dan ook niet erg om het vaker te gebruiken. Het voelt super fris aan!


De scrubgel Lime Tree Blossom van de Hema is echt superfijn! Ruikt super lekker en je krijgt er echt een zachte huid van!


Als laatste de Maybelline New York Espress Finish Lacquer in de kleur 155L Fuchsia. Dit is een super mooie roze kleur. De nagellak dekt na 2 lagen goed en is snel droog. Maybelline New York zegt dat de nagellak binnen 40 sec. droog is. Ik denk dat dit waar is. Natuurlijk is het niet zo dat je nagellak dan al helemaal uitgehard is. Dit is pas na minimaal twee uur het geval. Dat kan niet anders. Dit is ook zeker een product dat in mijn This month favorites thuis hoort!

Dit waren ze voor deze maand! 






1 reacties:

janne zei

Lijken me fijne producten!

Een reactie posten