21 augustus 2011

5 favoriete accessoires <'3

Hey,
Ik wil jullie graag mijn 5 favoriete accessoires laten zien. Het zijn 3 kettingen en 2 haarknipjes, verder draag ik weinig aan sieraden, omdat ik een metaal allergie heb.. En ik kan momenteel wel wát dragen, maar ik ben toch voorzichtig.

Als eerste dit leuke bloemetje, deze koop je per 2 voor €3,- bij de h&m. Deze heb ik al best wel lang, en vooral toen ik lang haar had droeg ik ze heel veel.

Dan dit super super super schattige, leuke, mooie strikje van Pieces, ik zag hem hangen en ik moest hem gewoon hebben ;p Hij kostte volgens mij €6,95.

Deze ketting draag ik bijna dagelijks. Het hartje is een vervanging voor een hangertje dat ik van mijn opa heb gekregen toen ik 7 was, maar die was te erg versleten, dus heeft mijn oma deze voor mij gekocht, en het rechthoekje is een oude manchet knoop van mijn overleden opa die mijn oma heeft laten "ombouwen" tot een hangertje voor mij.

Dan deze coole ketting van van SIX van €6,95. Deze heb ik gekocht op vakantie in Assen en ik vindt hem gewoon erg mooi, en hij past wel bij mij vanwege de kleuren en de "peace" tekens, maar ik vindt het ook erg mooi dat de hangertjes net van hout lijken.

En als laatste dit "verpleegsters" horloge. Het is een mooi groot horloge aan een lange ketting en ik ben er echt super blij mee. Hij kostte maar €11,95 en ik heb hem gekocht bij Fantasia.

Xx' Thirza

1 reacties:

Shannen zei

Ik vind de eerste twee en de allerlaatste het leukst hihi! cute

Liefs Shannen
www.xshannen.blogspot.com

Een reactie posten