20 augustus 2011

Review 88 palette & 88 warm palette.

Sorry dat ik eergisteren geen blog heb geplaatst, ik had het écht heel druk en kon geen moment vinden om een blog te schrijven!


Eindelijk heb ik ze, het 88 palette (met mat en shimmer) en het 88 warm palette. En wauw, wat ben ik hier blij mee.




Deze palettes heb ik besteld bij buyincoins voor ongeveer 11 dollar heb je al een palette. 




De palettes kwamen binnen in een vuilniszak met een hoop stikkers erop.




Als je de vuilniszak eraf haalden was het een vierkant pakketje met bubbeltjes plastic erom heen.




Onder het bubbeltjes plastic was er een soort doos gemaakt van piepschuim.




Als je er een zijkant afhaalde had je een soort ladekastje, wat ontzettend goed gevonden, dit is echt top verpakt. 




Onder een laag piepschuim zat een palette, dan weer een laag piepschuim en weer een palette!



Om ieder palette zat een laagje plastic, dit ging er gewoon heel makkelijk af. 


Op de palettes zat een plastic laagje en daarboven op weer een stukje bubbeltjes plastic.


Kortom; perfect verpakt.


En dan nu de palettes zelf.






Als je er alleen al naar kijkt is het gewoon prachtig, al die kleuren, bijna zonde om te gebruiken!


De sponsapplicators die erbij zitten, raad ik af te gebruiken... Ze maken heel je oogschaduw kapot, zonde! Je kunt het beste gewoon een zachte oogschaduw kwast kopen.






Deze ooglook wilde ik jullie even laten zien voor het pigment. Ik had dit echt niet verwacht, dit is prima kwaliteit, goede pigment, mooie kleuren. Ja, hier ben ik tevreden over. (aangebracht met Hema & Etos oogschaduw kwasten)





Over het 88 warm palette ben ik nog niet helemaal positief. Wel zitten er mooie kleuren in! 


Hiervoor geldt hetzelfde over de sponsapplicators!






Hier ben ik iets minder tevreden over, het pigment is minder, ik moet vaak nieuwe oogschaduw op een kwast doen en om de kleur duidelijk over te laten komen ook veel oogschaduw op m'n ooglid doen. Misschien veranderd hier mijn mening nog in. (aangebracht met Hema & Etos kwasten)



Op deze foto kun je zien dat er shimmer en matte kleuren in zitten!


Die palettes waren het geld echt waard! Ik ben écht heel blij met deze twee. Ik hoop ook dat je begrijpt dat ik ze niet allemaal swatch. 
(btw, sorry voor de slechte eyeliner, heb de perfecte eyeliner waar ik goed mee kan werken nog niet gevonden.)



1 reacties:

Simone zei

Gaaf :)
Ik zag net dat je deze ook ergens kon winnen :p

Een reactie posten