12 augustus 2011

Bestelling papapa.nl

Waarschijnlijk kennen jullie de website papapa.nl nog wel. In de vakantie heb ik daar nog wat producten besteld, er was namelijk een actie, die hele dag kon je bestellen zonder verzendkosten als je boven de €15,- bestelde! Dus ik heb samen met m'n zusje wat lakjes besteld die ik jullie ga laten zien!

Fluor roze van Safari. Op de foto komt de kleur niet heel goed naar voren maar wauw, dit is zo'n mooie kleur, ik ben er echt benieuwd naar! Deze kostte €1,50.

Nr. 292 van Safari. Dit is een goud/gele nagellak met glitters. Deze kostte €1,10.

Nr. 51, ook van Safari. Deze is zilver/parelmoer. Deze kostte €1,10.

Dit is een blauw/groene kleur, nummer 08210. Ik vind deze echt heel mooi! Ben hier ook heel benieuwd naar! Papapa.nl beschrijft deze kleur als licht turquoise aqua. Hier kan ik me wel in vinden. Deze kostte €2,45

Als laatste heb ik deze glitter rood binnengekregen. Hier valt niet heel veel over te vertellen. Deze was van €2,45 afgeprijsd naar €1,20

Ik ben weer super blij met deze producten en ik schrijf er snel een review over! 

1 reacties:

Jolijn zei

wauw. het potje met zebra is su-per-gaaf

xx lijnsfairytaleworld.blogspot.com

Een reactie posten