13 augustus 2011

Konad neus strips

Hey,
Ik heb pas, samen met m'n zusje, wat dingetjes besteld bij Boozyshop. Onder andere deze neus strips van Konad Cosmetics.
De strips zijn bedoeld om de poriën in je neus schoon te maken en ze halen dode huidcellen weg.

De strips zitten in een mooi, compact doosje en zijn per stuk verpakt. Als je het zakje openknipt zit er een doorzichtig stukje plastic in met daarop de neusstrip. De strip ruikt redelijk sterk naar lavendel.

De strips werken het beste als je poriën openstaan. Je kan ze dus bijvoorbeeld heel goed gebruiken na het douchen, of je moet je neus stomen met een washandje. Wat je dan doet is een heet washandje een poosje op je neus leggen en klaar ben je.
Het aanbrengen van de strip is heel simpel. Hij is al in de vorm van je neus en hij plakt een beetje waardoor hij goed blijft zitten. Je moet hem goed aandrukken aan de zijkanten van je neus, want anders werkt het een stuk minder.

De strip moet 15 tot 20 minuten blijven zitten en daarna kan je hem er erg makkelijk van aftrekken. Dit doet tot mijn grote verbazing totaal geen pijn!
De strip laat misschien een paar zwarte plekjes achter op je neus, maar deze kan je er zo van af halen met wat water.
Je neus is een klein beetje gevoelig, dus je kan er het beste wat lotion op smeren.
M'n neus is hierna nog ongeveer een week super zacht gebleven en daarna kwamen er weer wat plekjes. Ik heb wel een erg vettige huid, dus ik heb sowieso erg veel last van mee-eters en puistjes.

Het doosje bevat 10 losse neusstrips, en zijn van Konad Cosmetics. Je kan ze o.a. bestellen bij boozyshop voor €7,95.
Ik ben er erg tevreden mee en ga ze zeker vaker gebruiken!
Xx' Thirza

p.s. Sorry dat ik eergisteren geen blog heb geplaatst, maar ik heb een paar dagen zonder internet en telefoon gezeten door een stroring bij Ziggo.

0 reacties:

Een reactie posten