14 augustus 2011

Daily routine augustus 2011.

Volgens mij werd het wel een keer tijd voor een daily routine van mijn gezichtsverzorging. 


Als eerste gebruik ik de Pureness Foaming Cleansing Fluid van Shisheido. Ik gebruik dit product vooral voor overtollig talg etc. Dit product werkt echt heel fijn! Ik heb dit ook al een paar keer opnieuw gekocht, het werkt echt goed.


Daarna gebruik ik Biocura milde verfrissende lotion omdat dat echt even verfrist en ook zorgt dat de daarop volgende producten goed in de huid kunnen komen.

Ook heb ik genoeg mee-eters en puistjes waar ik dit product voor gebruik, Nivea visage pure effect stay clear zuiverende tonic. Ik vind dit product ook heel erg fijn omdat er geen alcohol in zit zodat het niet echt bijt. Dit zit in de biocura gezichtslotion wel.

Dit product zorgt dat de vochtbalans goed blijft en zorgt ervoor dat je gezicht een mat effect krijgt. Dit product wil ik wel blijven smeren, het is zo zacht en verfrissend! Dit is Pureness Matifying Moisturizer Oil-free van Shisheido. 

Als laatste de dag & nacht crème met Aloë vera van de Tuinen. Deze crème ruikt echt heel erg lekker! Heel fris ook! Deze crème is heel dun en trekt daarom ook super snel in, dat vind ik echt prettig. 

Deze routine doe ik 's ochtends en 's avonds, maar 's avonds gebruik ik natuurlijk ook een make up remover, op dit moment gebruik ik de H2O dual-action eye makeup remover. 
Zoals je ziet is deze remover bijna op. Wat ik echt heel erg fijn vind aan deze remover is dat hij oil-free is. Ik hou echt niet van makeup removers waar olie in zit. Deze makeup remover werkt niet helemaal naar mijn zin dus ik zou hem niet opnieuw kopen.

Dit was mijn daily routine van gezichtsverzorging!

0 reacties:

Een reactie posten