19 augustus 2011

Favoriete YR lipglossjes

Hey allemaal,
Jullie kennen allemaal wel van die kleine lipglosjes, ídeaal om mee te nemen naar school, 't winkelcentrum of waar je ook heen gaat. Ik heb er zelf egt veel te veel, waarvan de meeste van Yves Rocher, er zit er namelijk best vaak 1 gratis bij een bestelling. Dit zijn mijn 4 favoriete:
Aller eerst deze 2 rode kleurtjes, de linker is een felrode van de zomerlijn van vorig jaar, hij is best goed gepigmenteerd brengt fijn aan. Hij ruikt verder lekker fris en fruitig. De rechter is een mooie donkerrode van de afgelopen winterlijn. Deze kleur is super mooi voor de gezellige winteravonden. Hij ruikt super lekker, ik weet niet precies wat het voor geur is, maar 't ruikt een beetje zoetig. Ik vind ze er allebei erg leuk uit zien vanwege de mooie opdruk. Ze zijn nu helaas niet meer verkrijgbaar. Ze bevatten beide 7 ml.
En dan als derde (de bovenste) Blanc on Ice van de Gloss & Charm collectie (nummer 11508) Deze heeft een mooie glitter (dit kan je helaas niet zien op de foto) Deze is gewoon heel mooi over een lippenstift of lipstain. Verder ruikt ie naar vanille én hij is hydraterend. En als laatste mijn echte favoriet Crazy Rose (nummer 11372) Dit is een super mooie warm roze kleur met een lichte parelmoer finish. Ik weet echt níet hoe ik deze geur moet omschrijven maar hij ruikt wel lekker. Verder vind ik weer de verpakking erg leuk. Helaas kan ik deze ook niet terug vinden op de site van Yves Rocher. Maar volgens mij is hij nog wel verkrijgbaar.

Dit waren mijn favoriete lipglossjes,
Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten