28 augustus 2011

Rode, matte Claire's nagellak

Hey,
Ik ben deze vakantie ook een weekje in Duitsland geweest en heb daar een dagje geshopt in Trier. Daar heb ik o.a deze mooie, rode, matte nagellak gekocht bij de Claire's. Ik wou hem graag even voor jullie reviewen.

Aan de verpakking is niet heel veel bijzonders, het is een standaard verpakking van de Claire's, alleen is het flesje mat in plaats van gewoon transparant/helder. Als het goed is chipt het lakje niet, maar dit gebeurt bij mij eigelijk bij elk lakje wel. Maar ik moet zeggen dat hij wel duidelijk minder chipt en dat het langer, goed blijft zitten.

Het kwastje is gewoon rond en lakt erg fijn. Ik vind het voordeel van de Claire's lakjes dat de structuur precies goed is, alleen merkte ik dat deze iets dikker is dan normaal. Verder lakt het nog steeds wel erg fijn en streept hij niet. De lak dekt goed in 2 laagjes, en bij het derde laagje wordt het alleen maar donkerder. Ik vind zelf 2 laagjes het mooist. Ook op de foto heb ik 2 laagjes op.

Ik raad het product zeker aan en zou er graag meer van hebben (ik ben de laatste tijd sowieso helemaal gek op matte nagels) Het potje bevat 9 ml en is te koop bij de Claire's voor €2,95.
Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten